woensdag 6 mei 2015

Niks.

Ik wist het gewoon eventjes niet meer. Waar moest ik nu over schrijven? Niks?

Met de Pasen gooide ik nog een berichtje op mijn blog. En daarna was ik het wel van plan, maar het kwam er gewoon niet van. En als je dan een paar dagen niet geschreven hebt, of een week, of...

Dan lukt het ineens niet meer :o

Niet dat er niet wat te melden is vanuit hier hoor. Zat. Inmiddels gebeurde er van alles in mijn wereldje. Weet je wat? Ik pak de kalender er eventjes bij, da's handiger, want helemaal precies uit mijn hoofd weet ik het anders ook niet meer...

Met Pasen hadden we een heel gezellig samenzijn. Met buffet:




Een overload aan voedsel, zo beschreef Fleur het op facebook, en ze had ook eigenlijk wel gelijk. Maar als de meisjes thuiskomen en als de twee oma's en opa ook mee komen smikkelen, dan wil je toch niet hebben dat ze elkaar het eten van de borden kijken? Nou dan ;)

Na de Pasen, de zaterdag erna, ging er een vriendin van Fleur trouwen. Het meisje kent ze al vanaf de eerste klas van de middelbare school. En aangezien Fleur zelf nog niet een auto besturen kon, toen, moest ik maar even mee naar de kerk. Maar dat vond ik helemaaaal niet erg hoor...

De situatie is inmiddels weer veranderd. De vriendin is nog steeds gelukkig getrouwd hoor, maar Fleur kan inmiddels zelf naar zulke gelegenheden rijden. Vorige week behaalde zij haar rijbewijs!

En dan vorige week... met mijn zus en mijn nicht gingen we een dagje uit. Op naar Apeldoorn. Nicht was jarig geweest begin april en zij nodigde ons uit voor een uitje met een bezoekje aan het Koffiehuys in Apeldoorn. Echt een aanrader! klik voor meer informatie...

Een high tea hadden we. Lekker dat het was! En heel gezellig. We waren zomaar een paar uurtjes verder eer alles op was... Al kletsend en smullend kwamen we een heel eind...


Bijna geen calorieën ;)


30 April 2015. Jan's moeder was jarig. Zij vierde het die dag niet. Haar huis wordt momenteel gerenoveerd en dan is het niet handig daar, middenin de verbouwing, de mensen te ontvangen. Maar ach, dan hebben we nog wat tegoed :)

En dan deze week. Fleur had samen met haar vrouwelijke huisgenootjes afgesproken richting Zwolle te gaan. Naar 't bevrijdingsfestival. Maar om de treinkosten te besparen kwam ze maandagavond eerst thuis. Op zondagen moet ze voor de trein betalen, en je kunt aar beter halverwege zijn, dat scheelt toch weer.

Dat kwam de huisgenootjes ter ore. De vraag werd toen:"Oh, kunnen wij ook niet overnachten bij je ouders?" Tuurlijk!

Zo kwam het dat hier  5 meiden arriveerden maandagavond. Die gezellig in het tuinhuis rond het kampvuur een paar flesjes wijn soldaat maakten en toen in de voorkamer, op matrassen de nacht doorbrachten.

De volgende ochtend een uitgebreid ontbijt nuttigden en ook nog onze douche gebruikten. Na veel getut en overleg wat men toch aan moest vertrokken ze, met lunchpakketjes voor in de trein, richting Zwolle. Ik heb ze nadien nog niet gesproken, maar het zal wellicht heel gezellig zijn geweest!

Ook Junior vertrok gisteren met de trein naar zijn vriend, die jarig was. Hij bleef daar ook overnachten, dus 't is hier momenteel rustig in huis. Zo rustig, dat ik zomaar tijd had om jullie even bij te praten! Dus bij deze...

7 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Wat fijn dat Fleur haar rijbewijs gehaald heeft. Wat een verschil maakt dat hè, als ze eenmaal zelf mobiel zijn.
    Felicitaties voor de moeder van Jan, en hopelijk duurt die renovatie niet te lang...
    Wat een gezelligheid allemaal zo als al die meiden dan logeren... 5 matrasjes in de woonkamer, jeetje wat een drukte...
    Heerlijk dat we even bijgekletst zijn...
    Fijne woensdag,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noem dat maar niks!
    Mooie dagen, geen wonder dat je niet aan schrijven toe kwam. Geeft niks, genieten van het moment is veel belangrijker!
    groetjes, Franca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou zeg, wilde net aan Jan (WF) vragen hoe het toch met je is, staat er een blogje klaar om te lezen. Fijn wat van je te horen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn om weer wat van je te lezen. En allemaal mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je er weer bent, er zijn allemaal dingen gebeurt waar je dankbaar voor kunt zijn. En wat een gezelligheid. Ik heb je mail terug ontvangen hoor! Dikke kus, en ik ben al weer aan een andere begonnen.. MAar goed wat kan ik zeggen.. Druk :-(

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ik wil ook een rustig huis! Hier is het hartstikke vol en druk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn zo een updeet ! ik schreef ook al even niet meer....gewoon druk en moe maar heb er toch weer eentje gepost....omdat er zoveel lieve mensen vroegen hoe het met me ging....Raar toch als je een tijdje niet meer schrijft het er gewoon zo niet meer van komt hé?!
    Fijn dat Fleur haar rijbewijs heeft behaald....hier zijn we nog druk aan het oefenen met oudste dochter en ook al een klein beetje met jongste dochter.
    Fijne dag nog....liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...