vrijdag 27 maart 2015

Van dagelijkse dingetjes...

Ik zit hier op de bank even lekker uit te puffen. Maakte net de bovenverdieping schoon, de toiletten, de badkamer en de vloeren. Van de week waren de kamers en de keuken al aan de beurt geweest. En gisteren haalde ik weer een lading boodschappen binnen.



Hihi... nee, viel best mee hoor, dat bedrag. 'k Haal alles bij de L.idl, en dat scheelt toch...


Ik ben zo'n beetje rond dus. Ja, ik zou nog in de tuin bezig kunnen. En ach, er is altijd wel een kast die een opruimbeurt kan gebruiken. Maar ik doe 't niet... Tenminste, niet vandaag...

Zo dadelijk rijdt mijn groene autootje even richting dorpje vlakbij. Daar zit een A.ction, en ik wil graag de kleur-postkaarten die daar te koop zouden zijn in huis halen. En ik ga daar dan meteen even richting bieb.

Best leuk, eens een andere bieb van binnen te zien. En het abonnement dat ik heb laat het toe ook daar te lenen. Weer eens even wat onbekende titels. En ze hebben daar een uitgebreide afdeling voor de tijdschriften. Oeh, heerlijk zo voor het weekend!

Jan werkt over morgen. 't Is druk bij zijn nieuwe werkgever, en aangezien hij heel blij is nieuw werk te hebben en dat ook graag zo wil houden werkt hij ten volste mee als hij een overwerk-verzoekje krijgt.

Op sommige dagen kan je je draai totaal niet vinden, en op sommige loopt alles heerlijk soepel. Vandaag is het laatste van toepassing, dus ik geniet er nog maar even lekker van. Allemaal een fijne dag!!


2 opmerkingen:

  1. Gewoon lekker bezig!
    Fijn weekend.
    Groetjes, Dieneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms loopt alles gewoon lekker. Geniet er van!
      Fijn weekend !
      groetjes, Franca.

      Verwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...