zaterdag 7 februari 2015

Foto 6.

We hebben net onze lunch achter de kiezen. En dat smaakte goed! Waar het uit bestond? Nou, kijk maar even mee...




Een pannetje tomatensoep om te beginnen. Gisteren maakte ik voor het avondeten 2 soorten soep, en dit was nog over. Ook was er nog ciabatta-brood over. Ik deed gisteren boodschappen bij de L.idl,, en daar zijn de broden verrukkelijk van! Een ciabatta wit en een bruine met walnoten.

Wat van de broden over was sneed ik vandaag in dunne plakken en smeerde ik met een kwastje in met een mengsel van olijfolie en Italiaanse kruiden. En dan zo'n 5 minuutjes in de oven op 200 graden.

Daarna sneed ik een paar tomaten in blokjes, een bosuitje in ringetjes en een stukje kaas ook in blokjes. Beetje kruiden erover heen en even omscheppen.

Kopje soep dus, broodje met tomatenmengsel en wat melk/soya-drink erbij. Echt een aanrader :)

3 opmerkingen:

  1. Overheerlijk. Mmm. Krijg er zin in zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik krijg er honger van ! ziet er verrukkelijk uit!
    liefs en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een verrukkelijke lunch zo te horen en het ziet er helemaal feestlijk uit.
    Zo te lunchen in het weekend is echt fantastisch...
    Ik wens je een heerlijk weekend,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...