dinsdag 3 februari 2015

Foto 2.

Vandaag een plaatje van buiten. Deze:




Vorige week brachten Jan en ik nog weer eens een bezoekje aan de kringloop. Nog steeds leuk hoor, maar we doen dat toch niet meer zo vaak. Want ondanks dat de spulletjes daar de hoofdprijs niet kosten, als je de bedragen bij elkaar optelt kom je toch snel duur uit.

Dus als we dan al eens gaan, moet ik de beoogde aankoop of heel erg leuk vinden, of ik moet er een leuke bestemming voor hebben. En dat laatste, dat was het geval bij de kop- en schoteltjes die ik voor een "kwartje" per stuk zag staan.

Jan lijmde een en ander op een creatieve manier aan elkaar en ik vulde ze met pindakaas. Nog wat strooivoer op de schoteltjes en nu maar hopen dat de vogeltjes in de voor- en zij-tuin het net zo'n goed idee vinden als wij...

5 opmerkingen:

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...