woensdag 25 juni 2014

Paparazzi...

Jan is sinds deze week aan de slag met het tuinhuis/afdak. Hij gaat het niet helemaal in z'n eentje doen hoor, we krijgen hulp. Een ploeggenoot van Jan (van de volleybal) maakt regelmatig dit soort dingen, hij weet dus van wanten. En gelukkig had ie tijd over om ook voor ons aan de slag te gaan.

Maar eerst Jan. Zoals ik van hem inmiddels wel gewend ben gaat ie niet over een nacht ijs. Hij pakte het stoepkrijt erbij en ging daarmee naar achter. Ik er achteraan, benieuwd wat er ging gebeuren. Een beetje nieuwsgierigheid past wel bij mij, en ook vind ik het leuk om het een en ander vast te leggen. Dus ontwikkel ik me de laatste dagen als een echte paparazzi : )

De resultaten van mijn nieuwe baan? Nou, kijk gezellig mee zou ik zo zeggen!


Jan aan het stoepkrijten.

Dit is om mij te pesten. Ik hou helemaal niet van die macho-mannetjes (zie die grijns ; ))

Zitten is hier nog het handigst...

Armspieren trainen, zo is sporten niet duur...

Tukker blijft op gepaste afstand, lief toch?

Sorry Junior, maar ik vind een foto van jou erbij wel leuk!

Zo ziet het doorkijkje vanaf het terras voor in de tuin eruit. Ach, 't komt goed. Toch Jan???

Ik kreeg vandaag, zoals je ziet, ook te maken met mensen (een jongen) die niet op mijn fototoestel liep te wachten. Maar ik vind het toch heel leuk om het een en ander op "papier" te hebben. Duzzz... ik ga door! Ik houd jullie op de hoogte!!

6 opmerkingen:

  1. Herkenbaar dat je zoon niet op de foto wilt. Hier opeens ook 1. ga door met je paparazzi bijwerken. We zien graag hoe het werk vordert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Hier is mijn man vandaag begonnen met een uitbreiding van het bestaande schuurtje. 't Is dat ik geen foto's van hem mag plaatsen :-) (Oud)volleyballers zijn handige jongens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij zal je later dankbaar zijn voor de plaatjes zullen we maar denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er wordt overduidelijk had gewerkt! Als paparazzi ga je zeker slagen, leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die foto's van werk in uitvoering. En van je mannen. Dat zijn plaatjes die je inderdaad later nog steeds waardeert.

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...