donderdag 20 maart 2014

Kan nog net...

Oei... daar was ik al bijna te laat. Pap, ben je vandaag jarig en dan heb ik nog niet eens even een berichtje geschreven...

Hoe dat zo kwam? Nou, het was zulk mooi weer dat we weer eens de wandel-kriebels kregen. Pino erbij gepakt en op naar Staphorst. Ik had gelezen in een boekje van de ANWB dat daar een mooi losloopgebied voor honden was.

Nou, dat was niet zo. Jaaa, 't was wel een prachtig gebied, maar Tukker moest er helaas wel aan de riem. Gelukkig maar dat ook Tukker een dagje ouder wordt, dat maakt dat ie niet meer zo trekt aan de riem. En ach, als er een vennetje in de buurt kwam, dan lieten we 'm even zwemmen, heerlijk vond ie dat weer, kijk maar:





Nadien lunchten we nog in het bos, bij de bus en Tukker lag toen alweer lekker te slapen in de bench. Dus konden we, vonden we, ook nog wel even naar een paar kringloopwinkels. In Staphorst en in Deventer, daar kwamen we op de terugweg toch langs. Leuke dingetjes gescoord. Ik wil nog een krans maken als cadeautje voor iemand, en in die winkels kwam ik nog spulletjes tegen die ik daarvoor goed gebruiken kan.

Tuk ligt nu luid te snurken en wij zijn bijna zover om naar jou te gaan, pap. Handig toch dat jullie een straatje verder wonen, zo staan we altijd snel op de stoep bij elkaar. Het maakt wel, dat ik niet zo op vaste tijden langskom, maar meer zomaar spontaan. Daar ben ik nu eenmaal meer van..

Voor volgende week staat er al wel weer een afspraak gepland. Dan moeten de haren weer in orde gemaakt worden van jou en mam en dat doe ik altijd nog met plezier hoor! Want ook al wordt je een dagje ouder, het blijft bij jou ook: "Als je haar maar goed zit!" Waar zou ik dat toch van hebben ; ))

Nou pap, alvast van harte gefeliciteerd met je 78ste verjaardag (!) en tot zo!!

5 opmerkingen:

  1. Hoi Trudy,
    Gefeliciteerd met je jarige vader... Bijna net zo oud als mijn vader... die wordt in juni 79. Fijn om ze nog bij ons te hebben hè?
    Jullie hebben in ieder geval een heerlijke dag gehad, wat was het mooi weer vandaag. Ik was met schoonzus en haar dochter aan het shoppen in Amsterdam en we hebben van de zon genoten op een terrasje...
    Ik wens je alvast een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je vader!

    Leuk dat jullie zo op het mooie weer inspringen, en naar Staphorst gaan. Dat lijkt me een leuk dorpje om te zien.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alsnog gefeliciteerd met je vader!

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 78 jaar! Een prachtige leeftijd...om nog véél ouder te worden ;-)
    Gefeliciteerd en nog veel gezonde jaren samen.
    liefs Kakle

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...