zaterdag 16 november 2013

Fleur en Mirte vanavond op t.v!

Ik krijg net een berichtje van Mirte. Zij en Fleur zijn vanochtend afgereisd naar Amsterdam, om de opnames bij te wonen van het programma "Volgende week".

Plaatje van www. Zoals wij het hebben begrepen zitten de meisjes achter de mensen op de foto links.

"Volgende week" is een nieuw programma op RTL 4 waarin ze het nieuws voor de volgende week voorspellen. Fleur en Mirte gaven zich laatst op om in het publiek te mogen zitten en dat lukte.

Nu stuurde Mirte een foto, waaruit blijkt dat ze pal achter het panel zitten. Dus ze zijn sowieso in beeld, leuk toch? Gaan jullie kijken vanavond? Om 10 uur op 4. Wij zijn er niet, dus dat wordt een andere keer kijken helaas. Maar zien zal ik het, want hoe vaak komt zoiets nu voor ;))

3 opmerkingen:

  1. Leuk om zo'n opname eens bij te wonen. Een paar jaar geleden ben ik zelf met jongste dochter bij de opnamen van een ander programma geweest, ik weet niet eens meer hoe het heette, maar het was met Jack Spijkerman (niet kopspijkers...). Ik kan vanavond niet kijken want ik ga naar een verjaardag...
    Ik wens jullie een heerlijk weekend,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Trudy.
    Ik kijk eigenlijk wel nooit naar dit programma,maar nu
    zal ik eens kijken.

    Fijn weekend
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. volgens mij zag ik een close-up van je mooie dochters

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...