vrijdag 22 maart 2013

Bijna weekend.

Nog even snel een berichtje voor het weekend begint. Ik heb er zin in! Was er vorig weekend niet een dochter thuis, vandaag komt Fleur gezellig weer eens uit Nijmegen met de trein deze kant op! Vorig weekend zat ze achter de boeken. Dat is toch vaak handiger op je kamer te doen, in je eentje kan je je beter concentreren.

Mirte gaat dit weekend roeien. Ja, je leest het echt goed! Er is een toernooi in Hilvarenbeek, en daar doet de vereniging waar zij roeit ook aan mee. Dacht ik toch maar zo dat het nog wel afgelast zou worden, nou, mooi niet! Vanmiddag had ik haar even aan de telefoon en ze vertelde dat er van het bestuur wel een mailtje was uitgegaan. Extra truien en ook extra sportkleding mee. Het kan namelijk nat worden (duh..) en dat is net iets minder prettig bij een gevoelstemperatuur van zo ongeveer -15...


plaatje van www.

Ze heeft er overigens wel zin in hoor! Hard getraind en dat ging heel goed. Dus ze hopen dat ze morgen goed scoren. Ik brand een kaarsje voor ze. Met dubbele reden ;))

Net even de boodschappen ingeslagen. Junior was mee. Nee, niet helemaal uit eigen wil. Maar als ie vergeten is dat hij eigenlijk liever thuis bleef, is ie toch heel gezellig en behulpzaam. De band oppakken en alles in de kar, en natuurlijk de boodschappen naar binnen sjouwen... handig joh! Als dank zoekt hij uit wat lekkers uit in de winkel. Chips en wat snoep, ik vind het wel handig dat ik dan zelf niet hoef te kiezen.

Ik bestelde net het boek "Kringloopgeluk" van Ingrid, onze medeblogster, van Ingthings. Ze staat in mijn leeslijst, hiernaast. Morgen komt het binnen, 'k ben heel benieuwd, maar hierover zeker meer!

Vanochtend maakte ik al een ovenschotel, die heb ik net aangezet in de oven. Dus zo heb ik nog mooi even een half uurtje om even lekker weg te zakken op de bank met een boek. Het weer vraagt erom, en ach, er zijn ergere dingen. Heb jij al wat gepland voor het weekend? Nou, wat het ook is, ik wens je hele fijne dagen toe!

5 opmerkingen:

  1. Ik heb het boek van Ingrid ook besteld :-).
    Hier is de planning : morgen een begrafenis en overmorgen zouden we een dagje naar Zeeland gaan. Ik wou wel dat het wat warmer werd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even langs bij mijn vader, kijken hoe het met hem is. En vanmiddag naar 'n volleybalwedstrijd van 2 van onze zonen kijken. Spannend, ze zijn bijna kampioen! Leuk is dat oudste (normaal studerend in Riga, maar heeft nu paasvakantie) mee speelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tip van dat boek..ga eens even neuzen op het blog van Inge.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...