maandag 21 mei 2012

Verwennerij!

Allemaal dankjewel hoor voor jullie reacties gisteren. Lief! Ik ben me inderdaad heel bewust van de noodzaak tot veranderen, maar dat kost helaas toch altijd tijd. Maar dat ik me er bewust van ben is de eerste stap tot verbetering, tóch?

Eventjes nog wat leuks delen met jullie. Ik had vorige week op de kipjes en de kat van buuf gepast. Zij gingen er een weekje tussenuit, en dan kom ik eventjes in beeld om de beestjes te verzorgen. Gisteren kwamen ze weer terug.

Fleur en ik zaten heerlijk achterin de tuin met een boek toen de tuindeur open ging. Els kwam binnen met een heel leuk bedankje:





Een prachtig zelfbeplakt doosje met daarin:




Een lekker geurende zeepketting! Els was in de vakantie ijverig aan de knutsel geweest. Ik vind het toch zó leuk hè, die zelfgemaakte cadeautjes... Natuurlijk "is het allemaal niet nodig dat verwennen" maar stiekem vind ik het toch wel heel erg leuk hoor!!


12 opmerkingen:

  1. Wat prachtig en mooi gedaan! Knap hoor, geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo'n kado,daar is echt aandacht aan besteed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan. Leuke tip trouwens...

    Liefs,

    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hmmmmmm heerlijk die zeepjes, ben ik ook dol op! een heel erg leuk geschenk (knutselen tijdens je vakantie, je moet het maar doen hé)! maar je hebt het heel erg verdiend hoor, goede buren zijn goud waard, mekaar in ere houden is de boodschap! ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je een creatieve buurvrouw,zeg.
    Erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het knap gemaakt ook nog. Echt een mooie ketting. En leuk dat de buurvrouw haar waardering zo laat blijken.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Niets leuker dan een zelfgemaakt cadeautje.
    Geniet van mooie weer vandaag, groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi die geurende ketting.
    Dat kan geen gekocht kadootje tegen op :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stap voor stap kom je er wel hoor!!

    Wat leuk zo'n zelfgemaakt cadeautje kan je leuk je sieraden in opbergen of zo. Ik neem ook meestal wat te fröbelen mee op vakantie.

    Genietse van het mooie weer in de tuin!

    BeantwoordenVerwijderen

Hé leuk, een reactie! Ben zó benieuwd wat je gaat schrijven...